Πρόσφατα άρθρα
- Ενδοσχολική επιμόρφωση 20 ωρών σε συνεργασία της Σχολικής Μονάδας με την OpenUp
- Διάκριση της μαθήτριας του σχολείου μας Ηλη Άννα-Μαρίας
- Τα έργα των μαθητών του Γ4 στα πλαίσια συμμετοχής στο Εθνικό Θεματικό Δίκτυο "Παιδεία στα Μέσα"
- Παρακολούθηση διαδικτυακά του εκπαιδευτικού προγράμματος με θέμα «Γνωρίζοντας την ιστορία της Τυπογραφίας στο εργαστήριο του «τελευταίου Γουτεμβέργιου»» από το ONASSIS FOUNDATION
- Βράβευση μαθητών της Α' Γυμνασίου στον 2ο Πανελλήνιο Μαθητικό Οικονομικό Διαγωνισμό - Απρίλιος 2024
- Διαδικτυακό σεμινάριο «Τεχνητή Νοημοσύνη: το αύριο ήρθε!»
- Διαδραστική ομιλία: DigitalWellness: “Πως να έχουμε μια ασφαλή και ισορροπημένη σχέση με την τεχνολογία”
- Διαδικτυακή Ξενάγηση στο «Μουσείο Αρχαίας Ελληνικής Τεχνολογίας Κοτσανά»
- Συμμετοχή μαθητών της Β’ Τάξης στο 13ο Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας – Απρίλιος 2024
- Υποδοχή στο σχολείο εκπαιδευτικών από την Τουρκία στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος κινητικότητας Job-shadowing Εκπαιδευτικών Erasmus + School Education Accreditation Project of Isparta National Directorate of Education
- «Αυτή η σχολική τάξη ήταν κελί των ναζί»- Άρθρο της Καθημερινής
- Προσφορές και απόφαση επιλογής τουριστικού γραφείου για την εκδρομή στο Ναύπλιο 13 έως 15 Μαΐου
- Πρόγραμμα εκδρομής στις Σέρρες 13 έως 15 Μαΐου
- Προσφορές και απόφαση επιλογής τουριστικού γραφείου για την εκδρομή στις Σέρρες 13 εως 15 Μαΐου
- Υποδοχή μαθητών και εκπαιδευτικών από την Πολωνία
- Aφηγηματικά κείμενα με οικολογικό θέμα από μαθητές της Α' Γυμνασίου
- Διαδικτυακή ενημέρωση για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου για μαθητές Γυμνασίου - Απρίλιος 2024
- Συμμετοχή του σχολείου μας στο 1ο Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο Κοινωνικών κ΄Πολιτικών Επιστημών
- Επίσκεψη στη Κεντρική Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων-Απρίλιος 2024
- "Χορεύοντας ερχόμαστε πιο κοντά"-Μια πολιτιστική δράση του 1ου Γυμνασίου Ιωαννίνων
- "Κυνήγι χαμένου θησαυρού: η ρόκα του Πασά" στο Μουσείο Αργυροτεχνίας – Επίσκεψη στην εικαστική έκθεση με έργα μαθητών στα Γ.Α.Κ – Ιστορικό Μουσείο
- Eγγραφές-ανανεώσεις εγγραφών-μετεγγραφές των μαθητών/τριών στα Δημόσια Λύκεια για το σχολικό έτος 2024-2025
- Προσφορές για την εκδρομή στο Βόλο από 24-4-2024 έως 25-4-2024
- Επίσκεψη μαθητών της Γ’ Γυμνασίου στο Σπήλαιο της Ανεμότρυπας στα Πράμαντα.
- Ενημέρωση μαθητών στο πλαίσιο της 1ης Πανελλήνιας Σχολικής Ημέρας Φιλοζωίας
- Παρεμβάσεις από το ΚΕΘΕΑ, την 2η ΤΟΜΥ Ιωαννίνων και το Κέντρο Υγείας Ιωαννίνων
- Υποβολή αιτήσεων για την εισαγωγή μαθητών στα Πρότυπα κ Πειραματικά σχολεία για το Σχoλ. Έτος 2024-2025
- Εισαγωγή μαθητών/τριών στα Σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης, κατά το σχολικό έτος 2024-2025
- Διαδικτυακό σεμινάριο «Κοινωνική Μηχανική και απάτες στο Διαδίκτυο» από το saferinternet4kids.gr.
- Δράση: Το πείραμα του "Ερατοσθένη" - Μάρτιος 2024
- Ανοιχτή συζήτηση για τις εξαρτήσεις - Σύλλογος Γονέων 1ου Γυμνασίου Ιωαννίνων - ΚΕΘΕΑ
- Εορτασμός της Αποκριάς με σκωπτικούς και μιμικούς χορούς - 1ο Γυμνάσιο Ιωαννίνων Μάρτιος 2024
- Συμμετοχή μαθητών/-τριών στο διαγωνισμό Φυσικής "Αριστοτέλης"
- Βίντεο του Πολιτιστικού προγράμματος «Η τεχνολογία στα μονοπάτια της παράδοσης»
- Επίσκεψη στο Γυμνάσιο Δολιανών στα πλαίσια του πολιτιστικού προγράμματός «Η τεχνολογία στα μονοπάτια της παράδοσης».
- Εκδρομή μαθητών της Γ' Γυμνασίου στην Αθήνα - Φεβρουάριος 2024
- Ενημέρωση μαθητών από το Ελληνικό Κέντρο ασφαλούς Διαδικτύου - Μάρτιος 2024
- Συμμετοχή μαθητών στον 2ο Πανελλήνιο Μαθητικό Οικονομικό Διαγωνισμό του ΕΑΠ - 2024
- Χρήση εφαρμογής HaloAR και βιωματικό εργαστήριο από μαθητές της Γ’ Γυμνασίου σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Ζωσιμαίας Δημόσιας Κεντρικής Ιστορικής Βιβλιοθήκης – Φεβρουάριος 2024.
- Εκδήλωση / ανοιχτή συζήτηση με θέμα "Κατανοώντας την εφηβεία". - Φεβρουάριος 2024
Εκπαιδευτικές εργασίες
Δραστηριότητες
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι
Νέα & Ανακοινώσεις
Εκπαιδευτικό υλικό
"Χορεύοντας ερχόμαστε πιο κοντά"-Μια πολιτιστική δράση του 1ου Γυμνασίου ΙωαννίνωνΣτο πλαίσιο του πολιτιστικού προγράμματος «Η τεχνολογία στα μονοπάτια της παράδοσης....», που υλοποιήσαμε φέτος στο σχολείο μας, αρχίσαμε να διδάσκουμε στους μαθητές μας παραδοσιακούς χορούς. Ωστόσο, δε σταματήσαμε αυτή μας τη δράση, μετά την ολοκλήρωση του συγκεκριμένου προγράμματος , καθώς βλέπαμε τη δίψα και την έντονη επιθυμία των παιδιών να συνεχίσουμε τα μαθήματα χορού. Η συγκεκριμένη ομάδα μαθητών έμαθε και αποκριάτικους σκωπτικούς ή μιμικούς χορούς, τους οποίους παρουσίασε στην αποκριάτικη σχολική εκδήλωση, αλλά και νησιώτικους και λαϊκούς. Μέσα από αυτή τη δράση ωφεληθήκαμε όλοι πολλαπλά. ΄Ήρθαμε πιο κοντά ο ένας στον άλλο, γνωριστήκαμε καλύτερα, χορέψαμε, γελάσαμε, διασκεδάσαμε, γίναμε πιο εκδηλωτικοί. Μάθαμε ήθη και έθιμα του τόπου μας, γνωρίσαμε ένα κομμάτι της πολιτιστικής μας κληρονομιάς, αξιοποιήσαμε δημιουργικά τον ελεύθερό μας χρόνο, ξεφεύγοντας από την ανία και την κούραση της καθημερινότητας και βελτιώνοντας τη συναισθηματική μας διάθεση. Μακάρι να είμαστε καλά και να συνεχίσουμε και την επόμενη χρονιά να χορεύουμε! ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ: Μπίσα Ευγενία, Διαμαντή Αννέτα και Γιαννούλα Κατερίνα.
|