Πρόσφατα άρθρα
- Ωρολόγιο πρόγραμμα 12-09-2024
- Έκθεση Εξωτερικής Αξιολόγησης του Έργου της Σχολικής Μονάδας (έτος αναφοράς: 2023-2024)
- Ηλεκτρονικές εγγραφές Σεπτεμβρίου 2024
- Παραλαβή πιστοποιητικών ΚΠΓ περιόδου Νοεμβρίου 2023
- Ενημερωτικό και εκπαιδευτικό υλικό σχετικά με τα μέτρα προετοιμασίας και προστασίας έναντι σεισμού.
- Έκθεση Εσωτερικής Αξιολόγησης του Έργου της Σχολικής Μονάδας 2023-2024
- Οδηγίες για την υποβολή Ηλεκτρονικής Αίτησης Εγγραφής σε ΕΠΑ.Λ., Π.ΕΠΑ.Λ. και ΓΕ.Λ.
- Έπαινος στο 1ο Γυμνάσιο Ιωαννίνων από το Σωματείο "Διάζωμα"
- Διαδραστική παρουσίαση που δημιουργήθηκε στα πλαίσια του προγράμματος Π.Ε. «Σπήλαια: Ένας μαγικός υπόγειος κόσμος – Το σπήλαιο της Ανεμότρυπας»
- Ηλεκτρονική πλατφόρμα e-Parents
- Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Νησί
- Παράσταση «Η Ελένη» του Ευριπίδη στο θέατρο Γιτάνων
- Εξεταστέα ύλη γραπτών προαγωγικών και απολυτήριων εξετάσεων Ιουνίου 2024
- Διαδικτυακή συνάντηση με μαθητές του σχολείου P.O Hviezdoslava της πόλης Dolny Kubin της Σλοβακίας
- Συμμετοχή στο εγκεκριμένο πρόγραμμα LUCAS/Evo.Res.Con.Edu του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
- Φιλικός αγώνας ποδοσφαίρου με το Γυμνάσιο Βουλιαράτες Αλβανίας.
- Πρόγραμμα προαγωγικών και απολυτήριων εξετάσεων περιόδου Ιουνίου 2024
- ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΤΑΞΕΩΝ ΣΤΗΝ ΕΙΚΑΣΤΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ «ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΛΟΓΟΣ ΜΙΑ ΣΧΕΣΗ ΑΜΦΙΔΡΟΜΗ»
- Eκπαιδευτική επίσκεψη στο Ναύπλιο – Τολό Μάιος 2024
- Επίσκεψη μαθητών στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων στα Τμήματα Φυσικής, Χημείας και Ιατρικής - Μάιος 2024
- Συμμετοχή μαθητών σε έρευνα του ΙΕΠ στο πλαίσιο του ν. 5029/23 «Ζούμε Αρμονικά Μαζί. Σπάμε τη Σιωπή»
- Βράβευση μαθητών για την επιτυχία τους στον 2ο Πανελλήνιο Μαθητικό Οικονομικό Διαγωνισμό
- ΤΡΙΗΜΕΡΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΙΣ ΣΕΡΡΕΣ-ΜΑΪΟΣ 2024
- Συμμετοχή μαθητών στην Σχολική Δράση Ευαισθητοποίησης "Φαγητό στο πιάτο ή στον κάδο μας"
- Συμμετοχή των μαθητών της Γ’ Γυμνασίου στην παρουσίαση των σχολών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων στην Αίθουσα του ΓΑΚ-Ιστορικού Αρχείου Ηπείρου
- Ενδοσχολική επιμόρφωση 20 ωρών σε συνεργασία της Σχολικής Μονάδας με την OpenUp
- Διάκριση της μαθήτριας του σχολείου μας Ηλη Άννα-Μαρίας
- Τα έργα των μαθητών του Γ4 στα πλαίσια συμμετοχής στο Εθνικό Θεματικό Δίκτυο "Παιδεία στα Μέσα"
- Παρακολούθηση διαδικτυακά του εκπαιδευτικού προγράμματος με θέμα «Γνωρίζοντας την ιστορία της Τυπογραφίας στο εργαστήριο του «τελευταίου Γουτεμβέργιου»» από το ONASSIS FOUNDATION
- Βράβευση μαθητών της Α' Γυμνασίου στον 2ο Πανελλήνιο Μαθητικό Οικονομικό Διαγωνισμό - Απρίλιος 2024
- Διαδικτυακό σεμινάριο «Τεχνητή Νοημοσύνη: το αύριο ήρθε!»
- Διαδραστική ομιλία: DigitalWellness: “Πως να έχουμε μια ασφαλή και ισορροπημένη σχέση με την τεχνολογία”
- Διαδικτυακή Ξενάγηση στο «Μουσείο Αρχαίας Ελληνικής Τεχνολογίας Κοτσανά»
- Συμμετοχή μαθητών της Β’ Τάξης στο 13ο Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας – Απρίλιος 2024
- Υποδοχή στο σχολείο εκπαιδευτικών από την Τουρκία στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος κινητικότητας Job-shadowing Εκπαιδευτικών Erasmus + School Education Accreditation Project of Isparta National Directorate of Education
- «Αυτή η σχολική τάξη ήταν κελί των ναζί»- Άρθρο της Καθημερινής
- Προσφορές και απόφαση επιλογής τουριστικού γραφείου για την εκδρομή στο Ναύπλιο 13 έως 15 Μαΐου
- Πρόγραμμα εκδρομής στις Σέρρες 13 έως 15 Μαΐου
- Προσφορές και απόφαση επιλογής τουριστικού γραφείου για την εκδρομή στις Σέρρες 13 εως 15 Μαΐου
- Υποδοχή μαθητών και εκπαιδευτικών από την Πολωνία
Εκπαιδευτικές εργασίες
Δραστηριότητες
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι
Νέα & Ανακοινώσεις
Εκπαιδευτικό υλικό
Ενδοσχολική επιμόρφωση με εκπαιδευτικά προγράμματα του Εργαστηρίου Ψυχολογίας, Παιδαγωγικών Ερευνών και Μέσων στην Εκπαίδευση του Πανεπιστημίου ΑιγαίουΤο 1ο Γυμνάσιο Ιωαννίνων σε συνεργασία με το το Εργαστήριο Ψυχολογίας , Παιδαγωγικών Ερευνών και Μέσων στην Εκπαίδευση του Πανεπιστημίου Αιγαίου, διοργάνωσε για τους εκπαιδευτικούς του Σχολείου τα παρακάτω εκπαιδευτικά προγράμματα, που είναι εγκεκριμένα από το ΚΕΔΙΒΙΜ του Πανεπιστημίου Αιγαίου, διάρκειας 25 (είκοσι πέντε) ωρών το καθένα:
Στόχοι των προγραμμάτων αυτών είναι η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών σε επίκαιρα ζητήματα της εκπαιδευτικής πραγματικότητας, η ανάπτυξη των οριζόντιων δεξιοτήτων τους, η επιμόρφωση σε εξειδικευμένα ζητήματα του γνωστικού αντικειμένου των διάφορων ειδικοτήτων και τέλος η ανάπτυξη της συνεργασίας και η επίτευξη συνεργιών για την αναβάθμιση του εκπαιδευτικού έργου μέσω της ενεργούς και πολύπλευρης συνεργασίας.
|