Μετάφραση της σελίδας

Greek English French German Italian Portuguese Russian Spanish

welcome-2

Πρόσφατα άρθρα

Νέα & Ανακοινώσεις

Εκπαιδευτικό υλικό

wrario2

chfiakoapolitirio

eeggrafes

 

odhgieseggrafhsmathitonpsd

eggrafhpds

anokth

 

htaji

  

asyxroni3

epal

biblia

sxolikaegxeridia

 

 

 

 

 

 

                                         

Εκπαιδευτική Τηλεόραση

webtv-120x77

Υλικό για μαθητές με αναπηρία..

prosvasimo

left3new-nea-126x130

 

 

 

 

 

 

Γραμμή στήριξης παιδιών

και εφήβων 116 111

 

synigorospaidi

grammessos

antibull-blog

pneymatikhidioktisia

ΤΑ ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΩΛΟΥ ΔΡΑΣΗ: ”Η ΤΕΧΝΗ ΠΛΑΝΙΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ “ - 2022

agalmata2022

Ο παραλίμνιος χώρος είναι από τις πιο γραφικές τοποθεσίες της πόλης μας. Κατά μήκος της διαδρομής του που ”αγκαλιάζει” το ιστορικό κάστρο αναπτύσσεται ένας γόνιμος διάλογος ανάμεσα στην απαράμιλλη ομορφιά του φυσικού τοπίου και τη δυναμική παρουσία της μοντέρνας τέχνης. Δώδεκα μαρμάρινα αγάλματα στέκουν μεταξύ της λίμνης και των πέτρινων τειχών. Αποτελούν δημιουργήματα των καλλιτεχνών που συμμετείχαν στο 1ο Συμπόσιο Γλυπτικής που πραγματοποιήθηκε στα Ιωάννινα το καλοκαίρι του 1996 (Βασίλης Βασίλη, Διονύσης Γερολυμάτος, Κώστας Δικέφαλος, Τάκης Κοζόκος, Χρήστος Λαζαράκης, Χρήστος Λάμπρου, Ευδοκία Παπαγεωργίου, Θεόδωρος Παπαγιάννης, Συνίκη Νίτσα Παπακώστα, Χρήστος Ρηγανάς, Κυριάκος Ρόκος, Γιώργος Χουλιαράς). Οι γλύπτες φιλοτέχνησαν τα έργα τους στον ανοιχτό χώρο προσφέροντας στους διερχόμενους κατοίκους και τους επισκέπτες μια σπάνια και πολύτιμη ευκαιρία να δουν από κοντά την τεχνική της λάξευσης του μαρμάρου και να παρακολουθήσουν τα διάφορα στάδια της δημιουργίας ενός γλυπτού.
Με τα αγάλματα αυτά “συστηθήκαμε” ένα ανοιξιάτικο μεσημέρι κάνοντας έναν ευχάριστο περίπατο μαζί με τους μαθητές και τις μαθήτριες της Β΄ και της Γ΄ τάξης. Μελετήσαμε αφηγήσεις των δημιουργών που παρουσιάζουν το έργο τους και την εικαστική τους πρόθεση. Αναλύσαμε τα μορφοπλαστικά στοιχεία των αγαλμάτων και προσεγγίσαμε το πνευματικό τους περιεχόμενο. Τα παιδιά διατύπωσαν ευρηματικές παρατηρήσεις και σχόλια με χιούμορ αλλά και ευαισθησία, εκφράζοντας παράλληλα τις προτιμήσεις τους και εξηγώντας ποιο γλυπτό τούς άρεσε περισσότερο.
Ευχαριστούμε τους μαθητές και τις μαθήτριες των τμημάτων Β4 και Γ1, γιατί μας θύμισαν πως μόνο με τη βιωματική μάθηση και την ενεργό συμμετοχή των παιδιών επιτυγχάνονται ουσιαστικά οι παιδαγωγικοί στόχοι των δράσεων.
Η συντονίστρια της δράσης: Γεωργία Καρδάση (ΠΕ08, ΠΕ02)
Οι συμμετέχουσες εκπαιδευτικοί: Κλεονίκη Κάτσενου (ΠΕ02), Χρυσάνθη Κόκκα (ΠΕ02), Μαρία Μανανά (ΠΕ06), Αναστασία Νάκα (ΠΕ07)
Για να δείτε φωτογραφίες πατήστε εδώ.