Πρόσφατα άρθρα
- Τα έργα των μαθητών του Γ4 στα πλαίσια συμμετοχής στο Εθνικό Θεματικό Δίκτυο "Παιδεία στα Μέσα"
- Παρακολούθηση διαδικτυακά του εκπαιδευτικού προγράμματος με θέμα «Γνωρίζοντας την ιστορία της Τυπογραφίας στο εργαστήριο του «τελευταίου Γουτεμβέργιου»» από το ONASSIS FOUNDATION
- Βράβευση μαθητών της Α' Γυμνασίου στον 2ο Πανελλήνιο Μαθητικό Οικονομικό Διαγωνισμό - Απρίλιος 2024
- Διαδικτυακό σεμινάριο «Τεχνητή Νοημοσύνη: το αύριο ήρθε!»
- Διαδραστική ομιλία: DigitalWellness: “Πως να έχουμε μια ασφαλή και ισορροπημένη σχέση με την τεχνολογία”
- Διαδικτυακή Ξενάγηση στο «Μουσείο Αρχαίας Ελληνικής Τεχνολογίας Κοτσανά»
- Συμμετοχή μαθητών της Β’ Τάξης στο 13ο Φεστιβάλ Ψηφιακής Δημιουργίας – Απρίλιος 2024
- Υποδοχή στο σχολείο εκπαιδευτικών από την Τουρκία στο πλαίσιο του Ευρωπαϊκού Προγράμματος κινητικότητας Job-shadowing Εκπαιδευτικών Erasmus + School Education Accreditation Project of Isparta National Directorate of Education
- «Αυτή η σχολική τάξη ήταν κελί των ναζί»- Άρθρο της Καθημερινής
- Προσφορές και απόφαση επιλογής τουριστικού γραφείου για την εκδρομή στο Ναύπλιο 13 έως 15 Μαΐου
- Πρόγραμμα εκδρομής στις Σέρρες 13 έως 15 Μαΐου
- Προσφορές και απόφαση επιλογής τουριστικού γραφείου για την εκδρομή στις Σέρρες 13 εως 15 Μαΐου
- Υποδοχή μαθητών και εκπαιδευτικών από την Πολωνία
- Aφηγηματικά κείμενα με οικολογικό θέμα από μαθητές της Α' Γυμνασίου
- Διαδικτυακή ενημέρωση για την ασφαλή χρήση του διαδικτύου για μαθητές Γυμνασίου - Απρίλιος 2024
- Συμμετοχή του σχολείου μας στο 1ο Πανελλήνιο Μαθητικό Συνέδριο Κοινωνικών κ΄Πολιτικών Επιστημών
- Επίσκεψη στη Κεντρική Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων-Απρίλιος 2024
- "Χορεύοντας ερχόμαστε πιο κοντά"-Μια πολιτιστική δράση του 1ου Γυμνασίου Ιωαννίνων
- "Κυνήγι χαμένου θησαυρού: η ρόκα του Πασά" στο Μουσείο Αργυροτεχνίας – Επίσκεψη στην εικαστική έκθεση με έργα μαθητών στα Γ.Α.Κ – Ιστορικό Μουσείο
- Eγγραφές-ανανεώσεις εγγραφών-μετεγγραφές των μαθητών/τριών στα Δημόσια Λύκεια για το σχολικό έτος 2024-2025
- Προσφορές για την εκδρομή στο Βόλο από 24-4-2024 έως 25-4-2024
- Επίσκεψη μαθητών της Γ’ Γυμνασίου στο Σπήλαιο της Ανεμότρυπας στα Πράμαντα.
- Ενημέρωση μαθητών στο πλαίσιο της 1ης Πανελλήνιας Σχολικής Ημέρας Φιλοζωίας
- Παρεμβάσεις από το ΚΕΘΕΑ, την 2η ΤΟΜΥ Ιωαννίνων και το Κέντρο Υγείας Ιωαννίνων
- Υποβολή αιτήσεων για την εισαγωγή μαθητών στα Πρότυπα κ Πειραματικά σχολεία για το Σχoλ. Έτος 2024-2025
- Εισαγωγή μαθητών/τριών στα Σχολεία Δευτεροβάθμιας Εκκλησιαστικής Εκπαίδευσης, κατά το σχολικό έτος 2024-2025
- Διαδικτυακό σεμινάριο «Κοινωνική Μηχανική και απάτες στο Διαδίκτυο» από το saferinternet4kids.gr.
- Δράση: Το πείραμα του "Ερατοσθένη" - Μάρτιος 2024
- Ανοιχτή συζήτηση για τις εξαρτήσεις - Σύλλογος Γονέων 1ου Γυμνασίου Ιωαννίνων - ΚΕΘΕΑ
- Εορτασμός της Αποκριάς με σκωπτικούς και μιμικούς χορούς - 1ο Γυμνάσιο Ιωαννίνων Μάρτιος 2024
- Συμμετοχή μαθητών/-τριών στο διαγωνισμό Φυσικής "Αριστοτέλης"
- Βίντεο του Πολιτιστικού προγράμματος «Η τεχνολογία στα μονοπάτια της παράδοσης»
- Επίσκεψη στο Γυμνάσιο Δολιανών στα πλαίσια του πολιτιστικού προγράμματός «Η τεχνολογία στα μονοπάτια της παράδοσης».
- Εκδρομή μαθητών της Γ' Γυμνασίου στην Αθήνα - Φεβρουάριος 2024
- Ενημέρωση μαθητών από το Ελληνικό Κέντρο ασφαλούς Διαδικτύου - Μάρτιος 2024
- Συμμετοχή μαθητών στον 2ο Πανελλήνιο Μαθητικό Οικονομικό Διαγωνισμό του ΕΑΠ - 2024
- Χρήση εφαρμογής HaloAR και βιωματικό εργαστήριο από μαθητές της Γ’ Γυμνασίου σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα της Ζωσιμαίας Δημόσιας Κεντρικής Ιστορικής Βιβλιοθήκης – Φεβρουάριος 2024.
- Εκδήλωση / ανοιχτή συζήτηση με θέμα "Κατανοώντας την εφηβεία". - Φεβρουάριος 2024
- Ενημέρωση μαθητών της Γ' Γυμνασίου από Σύμβουλο Επαγγελματικού Προσανατολισμού στα πλαίσια του προγράμματος JA My Career
- Πρόσκληση σε εκδήλωση-ανοιχτή συζήτηση με θέμα «Κατανοώντας την εφηβεία».
Εκπαιδευτικές εργασίες
Δραστηριότητες
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι
Νέα & Ανακοινώσεις
Εκπαιδευτικό υλικό
ΤΑ ΑΓΑΛΜΑΤΑ ΤΟΥ ΜΩΛΟΥ ΔΡΑΣΗ: ”Η ΤΕΧΝΗ ΠΛΑΝΙΕΤΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ “ - 2022Ο παραλίμνιος χώρος είναι από τις πιο γραφικές τοποθεσίες της πόλης μας. Κατά μήκος της διαδρομής του που ”αγκαλιάζει” το ιστορικό κάστρο αναπτύσσεται ένας γόνιμος διάλογος ανάμεσα στην απαράμιλλη ομορφιά του φυσικού τοπίου και τη δυναμική παρουσία της μοντέρνας τέχνης. Δώδεκα μαρμάρινα αγάλματα στέκουν μεταξύ της λίμνης και των πέτρινων τειχών. Αποτελούν δημιουργήματα των καλλιτεχνών που συμμετείχαν στο 1ο Συμπόσιο Γλυπτικής που πραγματοποιήθηκε στα Ιωάννινα το καλοκαίρι του 1996 (Βασίλης Βασίλη, Διονύσης Γερολυμάτος, Κώστας Δικέφαλος, Τάκης Κοζόκος, Χρήστος Λαζαράκης, Χρήστος Λάμπρου, Ευδοκία Παπαγεωργίου, Θεόδωρος Παπαγιάννης, Συνίκη Νίτσα Παπακώστα, Χρήστος Ρηγανάς, Κυριάκος Ρόκος, Γιώργος Χουλιαράς). Οι γλύπτες φιλοτέχνησαν τα έργα τους στον ανοιχτό χώρο προσφέροντας στους διερχόμενους κατοίκους και τους επισκέπτες μια σπάνια και πολύτιμη ευκαιρία να δουν από κοντά την τεχνική της λάξευσης του μαρμάρου και να παρακολουθήσουν τα διάφορα στάδια της δημιουργίας ενός γλυπτού.
Με τα αγάλματα αυτά “συστηθήκαμε” ένα ανοιξιάτικο μεσημέρι κάνοντας έναν ευχάριστο περίπατο μαζί με τους μαθητές και τις μαθήτριες της Β΄ και της Γ΄ τάξης. Μελετήσαμε αφηγήσεις των δημιουργών που παρουσιάζουν το έργο τους και την εικαστική τους πρόθεση. Αναλύσαμε τα μορφοπλαστικά στοιχεία των αγαλμάτων και προσεγγίσαμε το πνευματικό τους περιεχόμενο. Τα παιδιά διατύπωσαν ευρηματικές παρατηρήσεις και σχόλια με χιούμορ αλλά και ευαισθησία, εκφράζοντας παράλληλα τις προτιμήσεις τους και εξηγώντας ποιο γλυπτό τούς άρεσε περισσότερο.
Ευχαριστούμε τους μαθητές και τις μαθήτριες των τμημάτων Β4 και Γ1, γιατί μας θύμισαν πως μόνο με τη βιωματική μάθηση και την ενεργό συμμετοχή των παιδιών επιτυγχάνονται ουσιαστικά οι παιδαγωγικοί στόχοι των δράσεων.
Η συντονίστρια της δράσης: Γεωργία Καρδάση (ΠΕ08, ΠΕ02)
Οι συμμετέχουσες εκπαιδευτικοί: Κλεονίκη Κάτσενου (ΠΕ02), Χρυσάνθη Κόκκα (ΠΕ02), Μαρία Μανανά (ΠΕ06), Αναστασία Νάκα (ΠΕ07)
Για να δείτε φωτογραφίες πατήστε εδώ.
|